Затверджено графік постачання гарячої води і не погоджено цілодобовий режим роботи ТОВ "АТБ-маркет"
Відбулося чергове засідання виконавчого комітету.
Розглядався проект рішення з минулого засідання про погодження режиму роботи ТОВ «АТБ -маркет». Уповноваженою представляти інтереси товариства була Наталія Володимирівна Федоренко.
Першочергове питання до уповноваженого представника стосувалося порушення правил торгівлі та ігнорування нормативно-правових актів органу місцевого самоврядування. Член виконавчого комітету Лариса Чернишева додатково зауважила на відсутності у графіку роботи санітарного дня чи години. Секретар міської ради Валерій Салогуб окрім ігнорування прийнятого рішення виконавчого комітету 2013-го року про встановлення режиму роботи до 22.00 години ще й звернув увагу присутніх на те, що цілодобовий режим роботи призведе до порушення тиші мікрорайону, оскільки вночі розвантаження фургонів з товаром створюватиме багато шуму.
Перший заступник міського голови Григорій Олійник перед голосуванням за проект рішення підсумував: «Таким чином ми маємо підприємство, яке дає робочі місця нашим жителям і планує розширятися. Проте встановлення цілодобового режиму роботи вимагає з’ясування наступних питань: визначення санітарного дня (чи години), графіку розвантаження товару, дотримання заборони торгівлі спиртними напоями після 22.00. Окрім цього потрібно з’ясувати у жителів мікрорайону щодо їхнього ставлення до цілодобового режиму магазину. Пропоную доручити відділу економіки разом з відділом юридично-кадрового забезпечення доопрацювати проект рішення та винести на розгляд наступного засідання виконавчого комітету». Пропозиція Григорія Олійника була прийнята одноголосно.
Важливим проектом рішення соціального значення стало затвердження графіка з постачання гарячої води товариством з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі» на 2018 рік. Доповідав по ньому заступник директора Школьний Володимир Петрович. За його словами із 9 тисяч абонентів, - 3800 – гарячою водою не користується. Решта беруть по одному кубічному метру на квартиру. Таким чином, втрати сягають 60 – 70%. Можливі чотири причини втрат: витоки води в трубах від котельні до будинків, витоки води в підвалах будинків, недосконалість обліку та крадіжки.
Валерій Салогуб виступив з проханням до ЗМІ звернутися до мешканців міста бути свідомими і відповідальними споживачами. Існує велика кількість способів «надурити» лічильники, та в кінцевому результаті жителі мають розуміти, що гірше ж буде їм самим – адже такою поведінкою можуть лишити послуги гарячої води і себе, і решту споживачів.
Після обговорення, був затверджений графік подачі гарячої води з 6.00 до 23.00 щоденно, протягом року з 01.01.2018 по 31.12.2018 за винятком перерв передбачених «Правилами надання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання».
Відділ інформаційно-аналітичної роботи
та комунікацій з громадськістю
Попредня новина:
Чергове засідання комісії з майнових та житлово-комунальних питаньНаступна новина:
Чергове засідання бюджетної комісії