Засідання Оргкомітету на визначення бренду і брендбуку для міста Ніжина

02 квітня відбулося чергове засідання Оргкомітету з проведення відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для міста Ніжина під головуванням першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Григорія Олійника.

30 січня 2019 року на засіданні сесії міської ради було прийнято рішення «Про затвердження «Положення про відкритий творчий конкурс на визначення розробника бренду і брендбуку для міста Ніжина».

З 1 березня по 01 квітня 2019 року відділом з питань інвестиційної діяльності та розвитку інфраструктури приймались заявки на участь у відкритому творчому конкурсі на визначення розробника бренду і брендбуку для міста Ніжина.

У Конкурсі могли брати участь всі громадяни України, незалежно від місця проживання чи сфери занять, або агенції чи компанії, що спеціалізуються на брендингу, маркетингу, дизайні, рекламно-інформаційних послугах. Участь у Конкурсі безкоштовна.

Бренд – сума асоціацій, відчуттів, відношень та сприйняття людиною стосовно осяжних та неосяжних характеристик компанії продукту або послуги.

Брендбук – посібник що визначає правила візуальної ідентифікації бренду, використання елементів фірмового стилю міста, визначає єдність сприйняття основних елементів ідентифікації, стилістичні та кольорові рішення.

На початку засідання головуючий Григорій Олійник ознайомив всіх присутніх з Положенням про відкритий творчий конкурс на визначення розробника бренду і брендбуку для міста Ніжина. Григорій Миколайович зазначив що місяць приймались заявки і зараз потрібно визначитись або з 5 номінантами на перемогу і оголошувати он-лайн голосування на кращого або продовжити збір заявок.

Начальник сектора з питань інвестиційної та зовнішньоекономічної діяльності Віра Топіха повідомила присутнім що на участь у конкурсі подали 20 учасників. Далі ознайомила членів оргкомітету з відеопризентацією робіт. Більшість поданих заявок частково або повністю не відповідають умовам конкурсу. З 20 робіт тільки 6 відповідають умовам Положення про конкурс щодо розробки брендбуку.

Свої пропозиції та зауваження висловили керівники потужних підприємств міста, які співпрацюють з міжнародними фондами, а також підприємці що працюють у сфері громадського харчування. Вони зазначили що логотип повинен бути чітким і зрозумілим(асоціюватися з містом Ніжином: ніжинський огірок, міський ліцей або Гоголь).

Підвівши підсумки комісія прийшла до висновку продовжити прийом заявок терміном на 1 місяць (01.05.2019), адже питання популяризації Ніжина є важливим та має об’єднати всі сторони, що зацікавлені в процвітанні рідного міста.

Відділ інформаційно-аналітичної роботи

та комунікацій з громадськістю

03.04.2019