Постійна комісія міської ради з майнових та житлово-комунальних питань
Відбулося засідання постійної комісії міської ради з майнових та житлово-комунальних питань, транспорту, зв’язку та охорони навколишнього середовища
На початку засідання, головуючий Володимир Башинський перевірив стан виконання доручень із минулого засідання та перейшов до формування порядку денного.
Начальник КП «ВУКГ» Владислав Корман доповів про стан готовності міста до введення в дію з 1 січня 2018 року поправки до Закону «Про відходи». Нагадаємо, що тепер українці будуть зобов’язані сортувати все сміття за видами матеріалів, а також розділяти його на придатне для повторного використання, для захоронення та небезпечне. Зокрема Владислав Адольфович доповів про кількість та місця локалізації площадок для роздільного збирання сміття: «Ми разом із депутатами міської ради зробили велику роботу у цьому напрямку. І якщо не так давно, люди ігнорували саме поняття роздільності сміття, сьогодні свідомість людей змінилась у кращий бік».
Піднімалося також питання перевезень. Голова комісії Володимир Миколайович зазначив: «До нас вже неоднократно надходили нарікання на маршрути №11 та 12. Пропозиція, - рекомендувати міському голові розглянути можливість розірвання Договору з перевізником».
При розгляді проектів рішень про затвердження генерального плану міста та зонування, депутати вирішили обговорити ці питання на фракціях та повторно винести на чергове засідання комісії.
У «Різному» депутат Геннадій Дудченко підняв питання щодо організації проведення Покровського ярмарку, а саме процедури бронювання місць: «Щоб уникнути можливості корупції, пропоную комунальному ринку розробити електронний варіант резервування місць та оприлюднити його на сайті з постійним оновленням інформації. На заброньованих місцях обов’язково проставляти номера та дати квитанцій».
Відділ інформаційно-аналітичної
роботи та комунікацій з громадськістю
Попредня новина:
Спалювання сухих рослинних залишків – небезпека для життя, здоров’я людини та навколишнього природного середовищаНаступна новина:
До уваги мешканців міста!