Оголошення про проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ніжинської ТГ
1. Оприлюднення дати, часу, місця, проведення конкурсу щодо надання послуг зі здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ніжинської територіальної громади.
2. Оприлюднення конкурсної документації конкурсу щодо надання послуг зі здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ніжинської територіальної громади.
3. Оприлюднення утворення конкурсної комісії конкурсу щодо надання послуг зі здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ніжинської територіальної громади.
Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон та адреса електронної пошти осіб організатора конкурсу, у яких можна ознайомитися з умовами надання послуг зі здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів:
Місце: 16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, площа Франка № 1, виконавчий комітет Ніжинської міської ради 12.06.2024 року. Час: 10.00
- Конкурсна документація щодо надання послуг зі здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ніжинської територіальної громади
1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу:
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради, Чернігівська область., м. Ніжин, Площа Франка, 1
2. Рішення організатора конкурсу від 01.05.2024 р. № 208 «Про проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ніжинської територіальної громади»;
3. Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон та адреса електронної пошти осіб організатора конкурсу, у яких можна ознайомитися з умовами надання послуг зі здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів:
3.1. Місце: 16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, площа Франка № 1, виконавчий комітет Ніжинської міської ради 12.06.2024 року
3.3.Час: 10.00
3.4. Колесник Сергій Петрович - начальник комунального відділу Управління житлово-комунального господарства та будівництва, секретар комісії, тел. (04631) 2-31-17, е-mail:[email protected]
4.Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів визначений на підставі дослідження (моніторингу) з відкритих джерел інформації рівня тарифів в інших територіальних громадах та становить (з ПДВ) – 335,0 грн./м3.;
Моніторинг цін (тарифів) на послуги з поводження з побутовими відходами для населення станом на 01.03.2024 р. |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
Найменування організації |
Населений пункт |
№ і дата рішення |
Назва тарифу |
за 1 м3 |
Од.вим. |
Чисельність населення (дані 2020 р.) |
ВУЖКГ |
м. Жашків |
№ 270 від 22.11.2023 |
Збирання та перевезення змішаних ТПВ |
334,4 |
м3 |
37755 |
КП "УК "ЖКС" |
м. Вараш |
№ 41-РВ-24 від 19.02.2024 |
Збирання, перевезення побутових відходів |
318,82 |
м3 |
42246 |
КП «Житсервіс» |
м. Ізмаїл |
№ 130 від 12.02.2024 |
Збирання та перевезення змішаних побутових відходів: |
351,14 |
м3 |
71299 |
|
|
|
СЕРЕДНЄ ЗНАЧЕННЯ: |
334,79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Основні вимоги до учасників конкурсу з урахуванням кваліфікаційних вимог та критеріїв відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам
5. Вимоги (у разі необхідності одна або декілька додаткових) до учасників конкурсу з урахуванням кваліфікаційних вимог, визначених у критеріях відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам (далі - кваліфікаційні вимоги):
5.1. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:
№ з.п. |
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
Основні кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Наявність транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів |
Достатня кількість транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу відповідного виду побутових відходів, які утворюються на об’єкті конкурсу, що підтверджується: - довідкою-розрахунком про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу відповідного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу; - довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; - копіями свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або копіями договорів про оренду таких транспортних засобів; - копіями протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення. Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг певного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу. |
2. |
Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів |
Наявне власне або орендоване обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується: довідкою про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договором про надання відповідних послуг. Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення. |
3. |
Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення побутових відходів |
Забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення здійснюється на власній чи орендованій території або на автостоянках, що підтверджується: - довідкою про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, копією договору про оренду такої території або копіями договорів про зберігання транспортних засобів на автостоянках. Перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення. |
4. |
Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту |
Забезпечення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту, що підтверджується: Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування. |
5. |
Щоденний медичний огляд водіїв
|
Проведення щоденного медичного огляду водіїв медичним працівником та наявність спеціально відведеного приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв або отримання таких послуг на договірній основі, що підтверджується: - копією договору про медичне обслуговування; - копією наказу на прийняття у штат медичного працівника; - довідкою про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів. Перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв. |
Додаткові кваліфікаційні вимоги
|
||
6. |
Наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів
|
На транспортних засобах спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлено пристрої автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, що підтверджується: - довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; - копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або копіями діючих договорів про надання в оренду таких транспортних засобів. Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, обладнаних пристроями автоматизованого геоінформаційного контролю. |
7. |
Наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів у кількості, що визначена організатором конкурсу як мінімальна |
Наявна кількість контейнерів певного виду для збирання побутових (об’ємом 0,75 м3) – 450 шт.визначеної організатором конкурсу як мінімальної, що підтверджується: - довідкою про наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів та/або діючим договором про оренду таких контейнерів. Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість контейнерів певного виду для збирання побутових відходів. |
8. |
Підтримання належного санітарного стану контейнерів для збирання побутових відходів |
Наявне власне або орендоване обладнання для миття контейнерів, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття контейнерів або копією договору про надання відповідних послуг. перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття контейнерів. |
5.2. Учасниками конкурсу можуть бути суб’єкти господарювання, установчими документами яких передбачено провадження діяльності у сфері управління побутовими відходами.
6. Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів з дня закінчення попереднього договору на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів переможцем конкурсу не пізніше 14.07.2024р.
7. Вимоги до заяви та конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу.
7. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу:
Документи, які подаються учасниками конкурсу: заява для участі у конкурсі з дотриманням вимог, зазначених у пункті 7.1. цієї конкурсної документації; конкурсна пропозиція у окремо запечатаному конверті з дотриманням вимог, зазначених у пунктах 7.2 та 7.3 цієї конкурсної документації.
7.1. Заява для участі у конкурсі повинна містити таку інформацію:
- назву об’єкта конкурсу;
- найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця;
- ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті, зазначаються серія та номер паспорта);
- місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти.
Інформація, подана учасником конкурсу в заяві, перевіряється секретарем комісії протягом одного робочого дня з дати реєстрації конкурсної пропозиції в журналі обліку.
Повторне подання заяви учасником конкурсу, заяву якого відхилено, протягом строку подання конкурсних пропозицій не допускається.
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі.
- конкурсна пропозиція, яка включає:
1) запропоновані учасником конкурсу тарифи на збирання та перевезення побутових відходів, розраховані відповідно до Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2023 № 1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів» (із наданням детальних розрахунків з підтверджуючими документами).
2) Реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів у складі конкурсної пропозиції із зазначенням сторінок, на якій вони знаходяться.
3) Документи, передбачені конкурсною документацією:
- копія Статуту або іншого установчого документу, яким передбачено провадження діяльності у сфері управління побутовими відходами;
- довідка, яка підтверджує повноваження особи учасника конкурсу на підписання конкурсної пропозиції;
- довідка, яка підтверджує повноваження особи учасника конкурсу на належним чином завірення копій документів, поданих у складі конкурсної пропозиції;
- довідка-розрахунок про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу відповідного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу;
- довідка-характеристика транспортних засобів спеціального призначення;
- копії свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або копії договорів про оренду таких транспортних засобів;
- копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення;
- довідка про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або копія договору про надання відповідних послуг;
- довідка про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території або копія договору про оренду такої території або копії договорів про зберігання транспортних засобів на автостоянках;
12. Назва об’єкта конкурсу.
12.1 Об’єкт конкурсу – територія Ніжинської міської територіальної громади.
13. Характеристика об’єкта конкурсу.
13.1 Територія обслуговування, на якій здійснюватиметься операції із збирання та перевезення побутових відходів - це територія Ніжинської міської територіальної громади, яка включає населені пункти: місто Ніжин - 50,25 км.кв., с. Кунашівка - 1,5 км.кв., с. Переяслівка - 2,2 км.кв., с. Паливода - 0,53 км.кв. Загальна площа ТГ - 110,6 км кв., площа житлової забудови - 1788,43 га, площа зон рекреаційного призначення - 391,48 га, площа лісових насаджень - 164,98 га, Загальна площа водойм в ТГ 32,52 відстань до обласного центру - 90 км, загальна кількість закладів культури в ТГ 15, загальна кількість закладів освіти в ТГ 51, загальна кількість закладів охорони здоров'я в ТГ 15. .
13.2 Відповідно до рішення виконавчого комітету
Ніжинської міської ради
від 07.10.2021 року № 379 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення
твердих побутових відходів на території Ніжинської територіальної громади на
2021-2025 роки» середньорічна норма надання послуг з вивезення твердих
побутових відходів для житлових будинків багатоквартирні та одноквартирні
упорядковані з наявністю усіх видів благоустрою (або за відсутністю одного або
двох з видів благоустрою) – 1,902 м3/мешканця на рік при середній
щільності 181 кг/м3, для житлових будинків індивідуальної забудови
(будинки приватного сектору), з присадибною ділянкою (в тому числі для сіл
Ніжинської територіальної громади) – 2,116 м3/мешканця на рік.
при середній щільності 189 кг/м3
13.3 Обсяг збирання та перевезення побутових відходів складає орієнтовно – 30650,15 т на рік.
13.4 Вид побутових відходів – змішані побутові відходи, що утворюються на території Ніжинської міської територіальної громади.
14. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення.
14.1 Місто Ніжин:
- орієнтовна кількість населення складає 66983 осіб;
- загальна кількість багатоповерхових будинків – 430 в яких проживає близько 33450 осіб, будинки з сміттєпроводами відсутні. Місцезнаходження будинків – по всій території міста Ніжина.
- Загальна кількість будинків садибної забудови – 11066, в яких проживає близько 33533 осіб. Місцезнаходження будинків – на території міста Ніжина.
- площа територіальної громади – 110,6 км2.
- 271 обслуговуються управителями;
- 109 будинки ОСББ і ЖБК;
- 50 відомчі будинки;
- 11347 будинки приватного сектору
- кількість контейнерних майданчиків на території прилеглій до багатоквартирних будинків – 33 та кількість контейнерів на них 168;
- кількість контейнерних майданчиків на території з одноквартирними – 107 та кількість контейнерів на них 283;
- кількість вулиць міста – 347;
- протяжність міських доріг 234,4 км , із них 81,4 з твердим покриттям;
- відстань від межі міста до полігону ТПВ – 0,1 км.
- пункти приймання відходів – 6;
- Кількість контейнерів для роздільного збирання за видами окремих компонентів – 217;
- підприємства, установи та організації – 1665;
- ресторани кафе та бари – 69;
- магазини – 351;
- виробничі підприємства – 16;
- лікарні – 3;
- заклади освіти – 51;
- відділення банків – 25;
- вокзали – 2;
- підприємства громадського харчування – 31;
- аптечні заклади – 32;
- заклади побутового обслуговування – 62.
14.2 Село Кунашівка:
- 10 км від м Ніжина,
- 330 будинків приватного сектору, в яких зареєстровано 563 осіб,
- місцезнаходження будинків – по всій території с. Кунашівка,
- контейнери об’ємом 0,75 м3 знаходяться у власності комунального підприємства.
- кількість контейнерних майданчиків – 6, контейнерів 11.
14.3 Село Наумівське:
- 7 км від м Ніжина,
- 11 будинків приватного сектору, в яких зареєстровано 53 осіб.
- місцезнаходження будинків – по всій території с. Наумівське,
14.4 Село Паливода:
- 8 км від м Ніжина,
- будинки приватного сектору, в яких зареєстровано 139 осіб,
- кількість контейнерних майданчиків – 2,
- місцезнаходження будинків – по всій території с. Паливода,
14.4 Село Переяслівка:
- 12 км від м Ніжина,
- будинки приватного сектору, в яких зареєстровано 480 осіб,
- кількість контейнерів – 5,
- місцезнаходження будинків – по всій території с. Переяслівка,
15. Місцезнаходження об’єктів оброблення відходів: інформація закрита, враховуючи введення воєнного стану на території України відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (середня відстань перевезень побутових відходів від об’єктів утворення до об’єкта видалення складає 10 км).
16. Система надання послуги за відповідним видом побутових відходів.
На території Ніжинської міської територіальної громади застосовується система надання послуг:
- контейнерна, яка передбачає регулярне (за графіком) перевезення побутових відходів, зібраних в контейнери, на об’єкти видалення,
- вивіз відходів з пунктів прийому побутових відходів на полігон побутових відходів,
- безконтейнерна, яка передбачає регулярне (за графіком) перевезення побутових відходів, зібраних з домоволодінь що розташовані в районах міста та сіл громади з садибною забудовою, на об’єкти видалення,
- вивіз відходів з кліток для збору вторинної сировини на пункт сортування вторинної сировини,
- за заявкою споживача.
16.3 Збирання та перевезення побутових відходів здійснюється транспортним засобом спеціального призначення.
Додаток 2
до Порядку
ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на
здійснення операцій із
збирання та перевезення побутових відходів
Ніжинська міська об’єднана територіальна громада (найменування населеного пункту) |
___________ 2024р. |
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради
(найменування організатора конкурсу)
в особі Кодоли Олександра Михайловича
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
що діє на підставі Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про управління відходами” (далі - замовник), з однієї сторони, і
(найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуги)
в особі ,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
що діє на підставі ,
(назва документа, дата і номер)
затвердженого
(найменування органу)
(далі - виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення (розпорядження) від _______ № ___________
Виконавчого комітету Ніжинської міської ради
(найменування організатора конкурсу)
уклали цей договір про таке.
Предмет договору
1. Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення побутових відходів (далі - послуга) відповідної якості згідно з графіком на території Ніжинської міської територіальної громади
(найменування відповідного населеного пункту чи його частини, визначеної об’єктом конкурсу)
та відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, затверджених
рішенням Ніжинської міської ради від 09.02.2023р. № 46-28/2023
(дата та номер акта про затвердження правил благоустрою)
з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами, затверджених
(дата та номер акта про затвердження регіонального та
,
місцевого планів управління відходами)
а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.
2. Характеристика об’єкта конкурсу:
1) Обсяг збирання та перевезення побутових відходів складає орієнтовно – 30650,15 т на рік. ____________________________________________________________________ послуги з управління побутовими відходами, обсяг збирання та перевезення побутових відходів)
2) Територія обслуговування, на якій здійснюватиметься операції із збирання та перевезення побутових відходів - це територія Ніжинської міської територіальної громади, яка включає населені пункти: місто Ніжин, села місто Ніжин 50,25 км.кв., с. Кунашівка 1,5 км.кв., с. Переяслівка 2,2 км.кв., с. Паливода 0,53 км.кв.. Загальна площа ТГ 110,6 км кв., площа житлової забудови, га 1788,43, площа зон рекреаційного призначення, га 391,48, площа лісових насаджень, га 164,98, Загальна площа водойм в ТГ, 32,52, відстань до обласного центру, км 90 км, загальна кількість закладів культури в ТГ 15, загальна кількість закладів освіти в ТГ 51, загальна кількість закладів охорони здоров'я в ТГ 15________ (розміри та межі певної території, на якій здійснюватиметься збирання та перевезення побутових відходів)
3) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
430 багатоквартирних будинки в яких орієнтовно мешкає 33450 осіб
(багатоквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;
33 контейнерні майданчики на території м. Ніжина, 168 контейнерів для змішаних відходів об’ємом 0,75 м3, 56 кліток-контейнерів для роздільного збору відходів, належних КП «ВУКГ» ;
наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)
11066 будинків одноквартирних житлових будинків яких орієнтовно мешкає 33533 осіб
(одноквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;
107 контейнерних майданчиків на території Ніжинської міської територіальної громади, 283 контейнери для змішаних відходів об’ємом 0,75 м3, 127 кліток-контейнерів для роздільного збору відходів, належних КП «ВУКГ» ;
наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)
- ресторани кафе та бари – 69; - магазини – 351; - виробничі підприємства – 16; - лікарні – 3; - заклади освіти – 32; - відділення банків – 25; - вокзали – 2; - підприємства громадського харчування – 31; - аптечні заклади – 32; - заклади побутового обслуговування – 62; розташовані по всій території міста Ніжина, контейнерів для змішаних відходів – 203, кліток-контейнерів для роздільного збору відходів – 11, належних підприємствам, установам і організаціям_______________________________________________________ (підприємства, установи та організації: загальна кількість, перелік та їх місцезнаходження, кількість, вид, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів)
4) Полігон твердих побутових відходів, місцезнаходження: м. Ніжин, вул. Прилуцька, 172____________________________________________________________________________;
(місцезнаходження
об’єктів управління побутовими відходами (об’єкти відновлення та видалення
відходів, об’єкти поводження з небезпечними відходами у складі побутових
відходів тощо), куди необхідно перевозити відповідний вид побутових відходів
згідно
з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами
управління відходами)
5) Безконтейнерна та контейнерна система діє на території м. Ніжина, контейнерна система діє на всій території Ніжинської міської територіальної громади__________________
(система надання
послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна система;
контейнерна система; пункт роздільного збирання (зокрема мобільний);
за заявкою)
Надання послуги за видами побутових відходів
3. Виконавець надає послугу з управління
(змішаними, роздільно зібраними,
побутовими відходами.
великогабаритними, ремонтними)
4. Послуга надається виконавцем за системами (необхідне зазначити у таблиці для кожного виду побутових відходів):
Вид побутових відходів |
Контейнерна система |
Безконтейнерна система |
Пункт роздільного збирання (зокрема мобільний) |
За заявкою |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): |
х |
х |
х |
х |
паперу, картону |
х |
х |
х |
х |
скла |
х |
х |
х |
х |
пластику |
х |
х |
х |
х |
деревини |
х |
х |
х |
х |
текстилю |
х |
х |
х |
х |
металу |
х |
х |
х |
х |
упаковки |
х |
х |
х |
х |
біовідходи |
х |
х |
х |
х |
відходи зелених насаджень |
х |
х |
х |
х |
відходи електричного та електронного обладнання |
х |
х |
х |
х |
відходи батарей та акумуляторів |
х |
х |
х |
х |
небезпечні відходи у складі побутових |
х |
х |
х |
х |
3. Великогабаритні відходи |
х |
+ |
х |
+ |
4. Ремонтні відходи |
х |
+ |
х |
+ |
5. Під час збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери:
Вид побутових відходів |
Кількість контейнерів, одиниць |
Місткість
контейнера, |
Власник контейнера |
1. Змішані відходи |
678 |
0,75 |
КП «ВУКГ», підприємства, установи, організації |
6. Графік та контакти для замовлення перевезення побутових відходів: за контейнерною або безконтейнерною системою, з пунктів роздільного збирання (зокрема мобільного), за заявкою:
Вид побутових відходів |
Графік та час перевезення зібраних побутових відходів |
Адреса пункту роздільного збирання (зокрема мобільного) |
Контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою |
1. Змішані відходи |
з 6-00 год. до 17-00 год. щодня _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
відходи зелених насаджень |
з 6-00 год. до 17-00 год. щодня _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
3. Великогабаритні відходи |
з 8-00 год. до 17-00 год. з понеділка по п’ятницю _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
4. Ремонтні відходи |
з 8-00 год. до 17-00 год. з понеділка по п’ятницю _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
Вимоги до якості послуги
7. Критеріями якості надання послуги є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.
Права та обов’язки замовника і виконавця
1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;
2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;
3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”;
4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.
9. Замовник зобов’язується:
1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;
2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;
3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;
4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;
5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;
6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
10. Виконавець має право:
1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення побутових відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;
3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;
4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;
5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління побутовими відходами;
6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
11. Виконавець зобов’язується:
1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;
2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;
3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;
4) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником;
5) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;
6) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;
7) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;
8) подавати замовнику інформацію про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”;
9) прибирати прилеглу територію до контейнерних майданчиків для збору твердих побутових відходів.
Ціна та порядок оплати послуги
12. Згідно з рішенням
(назва органу місцевого самоврядування)
від ___ __________ 20__ р. № ______ тариф на послугу становить:
Вид побутових відходів |
Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр чи гривень за 1 тонну |
1. Змішані відходи |
|
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): |
х |
паперу, картону |
|
скла |
|
пластику |
|
деревини |
|
текстилю |
|
металу |
|
упаковки |
|
біовідходи |
|
відходи зелених насаджень |
|
відходи електричного та електронного обладнання |
|
відходи батарей та акумуляторів |
|
небезпечні відходи у складі побутових |
|
3. Великогабаритні відходи |
|
4. Ремонтні відходи |
|
Відповідальність сторін за порушення договору
13. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.
Порядок і умови внесення змін до договору
14. Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.
15. У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.
Форс-мажорні обставини
16. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.
17. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.
Строк дії договору, порядок і умови продовження
його
дії та розірвання
18. Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.
Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.
19. У разі недотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.
20. Дія договору припиняється у разі, коли:
закінчився строк, на який його укладено;
виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.
Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.
21. Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.
22. Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий у виконавця.
Замовник |
Виконавець |
||||
_______________________________ (найменування організатора конкурсу) |
_____________________________________ (найменування суб’єкта господарювання) |
||||
_______________________________ (ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ) |
_____________________________________ (ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців*) |
||||
місцезнаходження _______________ |
місцезнаходження__________________________________________________________ |
||||
номер телефону _________________ адреса електронної пошти ________ _______________________________ |
поточний рахунок _____________________ у ___________________________________, МФО________________________________ номер телефону_______________________ |
||||
|
офіційний веб-сайт ____________________
|
||||
_______________________________ (найменування посади) |
______________________________ (найменування посади) |
||||
|
|
||||
|
|
_____________
* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.
- Комісія з визначення переможця конкурсу зі здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Ніжинської територіальної громади
Вовченко Ф.І. |
перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії; |
Сіренко С.А. |
заступник начальника управління житлово-комунального господарства та будівництва, заступник голови комісії |
Колесник С.П. |
начальник комунального відділу управління житлово-комунального господарства та будівництва, секретар комісії |
Члени комісії: |
|
Лега В.О. |
начальник відділу юридично-кадрового забезпечення апарату виконавчого комітету Ніжинської міської ради |
Тараненко Г.П. |
начальник відділу економіки виконавчого комітету Ніжинської міської ради |
Онокало І.А.
|
начальник управління комунального майна та земельних відносин; |
Лавринець В.Ю.
|
керівник КП «Муніципальна служба правопорядку - ВАРТА»; |
Кошовий В.І. |
начальник комунального підприємства «Ніжинське управління водопровідно-каналізаційного господарства» |
Наступна новина:
Дякуємо за вчасно сплачені податки до місцевого бюджету