Кожен шостий споживач газу Чернігівщини користується особистим кабінетом

Понад два роки тому клієнти «Чернігівгазу» отримали змогу контролювати облік газу і стан особового рахунку в особистому кабінеті. Зараз цим сервісом користуються 58 тис домогосподарств області. За минулий рік, кількість користувачів послуги зросла на 46%.

Тільки впродовж 2017 року на сайті 104.uaкабінети зареєстрували більше 17 тис клієнтів «Чернігівгазу». Кожен з них має можливість в будь-який час переглянути інформацію по власному особовому рахунку, при цьому не витрачаючи час на відвідування Центрів обслуговування.

За 2017 рік через особистий кабінет на сайті 104.ua прийнято близько 295 тис показань лічильників газу, понад 6 тис клієнтів отримали онлайн-консультації. Майже половина звернень –47% - стосувалися розрахунків за газ та передачі показань, 24% - пільг та субсидій, 5,1% питали про реєстрацію приладів, 3,6% вирішували питання повірки, установки та заміни лічильника. Менше всього споживачів цікавили онлайн-оплати - 0,5%, та питання безпеки користування газовими приладами – 0,1% звернень.

Сучасний web-сервіс є найбільш популярним серед господарів, які мають лічильники газу - майже 56,5 тис, або 99% від загальної кількості зареєстрованих. Адже це один із найзручніших та найшвидших способів передати показання. Щомісяця більше половини користувачів особистих кабінетів передають дані саме в такий спосіб. Крім того, сервіс дає можливості онлайн-оплати, завантаження рахунку, інтерактивного спілкування з фахівцями компанії, містить дані щодо встановлених газових приладів та лічильника, тощо.

У порівнянні з 2016 роком динаміка онлайн-звернень зменшилася в 1,7 разів. Газовики вбачають в цьому позитивний результат. Передусім, це свідчить про більшу обізнаність споживачів в газових питаннях. Також цьому сприяло запровадження додаткових функцій онлайн-сервісу, зокрема нової опції «Зателефонуйте мені». Тепер споживачі мають змогу оперативніше вирішувати питання, замовивши зворотній дзвінок від оператора контакт-центру.

«Виходячи з побажань самих споживачів, наша компанія постійно вдосконалює функціонал кабінетів. Одна з останніх новинок - запровадження додаткової функції замовлення зворотного дзвінку від фахівця контакт-центру. Впродовж року майже 1,4 тис клієнтів скористалися даною послугою», - повідомив начальник Управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.

Все більше чернігівців усвідомлюють зручність і переваги дистанційного спілкування з газовими компаніями - з настанням опалювального сезону активність реєстрацій збільшилася втричі. Проста процедура реєстрації займає декілька хвилин. Достатньо знати особовий рахунок, суму останньої оплати і мати електронну скриньку. Більш детально про це можна дізнатися з інструкції на сайті 104.ua.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 10,8 тисяч км газопроводів.

Нашими споживачами є понад 350 тисяч сімей, близько 3 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.


За додатковою інформацією звертатися

до фахівця із зв`язків з громадськістю та пресою

Наталії Свириденко

Тел./факс: +380 462 65 20 07

Моб.: +380 67 244 96 46

E-mail: [email protected]

http://cn.104.ua/

15.02.2018