ЕНЕРА Чернігів відкрила центр обслуговування клієнтів у Ніжині

14 березня у приміщенні Ніжинського РЕМу відбулося урочисте відкриття центру обслуговування клієнтів енергетичної компанії товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Чернігів". У відкритті центру взяли участь перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Григорій Олійник, директор ТОВ "ЕНЕРА Чернігів" Роман Гамениця та комерційний директор публічного акціонерного товариства "Чернігівобленерго" Роман Бондар.

Директор ПАТ "Чернігівобленерго" Роман Гамениця повідомив, що це вже другий центр обслуговування клієнтів в області, перший відкрито в Чернігові, а незабаром очікується відкриття ще декількох в інших містах області. З його слів, центр буде займатися прийомом фізичних та юридичних осіб з питань розрахунків за спожиту електроенергію. Він побажав працівникам надавати відвідувачам дійсно якісні послуги.

Григорій Олійник привітав присутніх із відкриттям нового офісу, споживачам електроенергії побажав швидкого та якісного вирішення їх питань пов’язаних з оплатою послуг електропостачання, а працівникам центру витримки та успіхів в подадальшій діяльності. Він зазначив, що відкриття таких центрів - шлях до європейських цінностей та сучасних технологій.

Після урочистої церемонії відкриття всі присутні мали можливість скористатися послугами операторів центру з перевірки своїх особистих рахунків за спожиту електроенергію.

Режим роботи центру обслуговування клієнтів:

Понеділок-Червер: 08.00-17.00

П’ятниця: 08.00-15.45

Перерва: 12.00-12.45

Субота, неділя - вихідний.

З 1 квітня графік роботи центри обіцяють змінити, з тим щоб прийом громадян здійснювали з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 18.00 без перерви на обід, в суботу з 08.00 до 14.00.

Відділ інформаційно-аналітичної роботи

та комунікацій з громадськістю

14.03.2019